بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تضمین سالم تولیدها نگین کشاورزی جمهوری اسلامی ایران

 
⚛️تضمین تندرست محصول ها نگین کشاورزی ایران/ طبل ناسلامتی نکوبید

☘️وزارت مجاهدت کشاورزی تحت عنوان متولی امنیت غذایی وظیفه تامین و نگهداری امنیت غذایی جامعه را برعهده دارااست و در حال حاضر که تحریم‌های ظالمانه به نقط ی اوج خویش رسیده است , این وزارتخانه توانسته با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجهیزات جانور با وجود همه سختی ها و محدودیت‌ها نقش خویش را در تامین طعام و مراقبت امنیت غذایی ایفا می نماید .

☘️ایران کشوری است که در همه فصول سال امکان ساخت گونه های تولید ها کشاورزی را داراست و همین فرمان سبب ساز شده در ایجاد تولیدات اصلی و استراتژیک نظیر گندم و برنج به خودکفایی و خوداتکایی رسد .
☘️سیاست‌گذاری درست , به کار گیری باصرفه از منابع و نهاده‌ها , ارتقا بهره‌وری , ارتقا کشت‌های گلخانه‌ای , بهره‌گیری از ارقام و بذور نو در کنار عواملی مثل الگوی کشت , گسترش بازرگانی و تهیه و تنظیم بازار در وصال به خودکفایی در ایجاد تولید ها کشاورزی اصلی موءثر است .
☘️رسیدن به سطح خودکفایی یا این که خوداتکایی در ایجاد تولید ها کشاورزی سود سال ها پژوهش ها و دوام در اجرای سیاست‌هاست و به‌راحتی به دست نیامده است و نگهداری این دستاوردها از به دست آوردن آن مهم‌تر است و نباید اذن بخشید این افتخار با ارزش به‌راحتی دستخوش چالش‌ها و بی‌مهری‌ها قرار گیرد و بر همگی بخش های مهم دولت لازم است در مراقبت و استمرار آن سخت کوش بوده و مسئله را برای ارتقا بهره‌وری و رونق تولیدها کشاورزی مهیا سازند .

☘️یکی دیگر از نکات دارای اهمیت که بایستی اعتنا ویژه‌ای به آن شود حمایت تولیدات تولیدی است به دلیل آن که امنیت غذایی در سایه همدلی و همگرایی همگی مسؤولان , کشاورزان و بخش محرمانه و تعاونی به دست آمده و همه می بایست خویش را در مراقبت آن سهم دار و وظیفه‌مند بدانند .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده