بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» به چه شکل میتوان از ریزش میوه سیب پرهیز کرد؟


عموما ( در سالی که طبیعت سیب و یا این که گلابی مملو‌از شکوفه گل می گردند کلیه آن‌ها تبدیل به میوه نشده و ریزش می‌کنند این اختلاف دوچندان گل و میوه امری ارگانیک محسوب می‌شود . طبق پژوهش ها پرفسور Friedrich چناچه 4 تا 6 درصد گلها در سیب و گلابی و 10 تا 20 درصد گلها در گیلاس و هلو و زردآلو به میوه تبدیل شوند در آن سال فرآورده خیر چشم به راه باغداران خواهد بود . به‌دنبال فیض گرفت که ارتباط مستقیمی فی مابین تعداد دانه در باطن میوه سیب و ریزش میوه آن موجود هست اگر تعداد دانه های باطن میوه بالغ بر 2 عدد گردد , بعلت نبود میزان هورمون مترشحه این میوه‎ها ریزش نتایج می نمایند و در صورتیکه تمامی دانه های داخل میوه که حداکثر به 10 عدد میرسند تکامل پیدا نمایند بعلت کوچک بودن دانه های گشوده نیز میزان ایجاد هورمون کم شده و باعث ریزش میوه میشود و در حالتی که دانه ها حد متعادل دربین 5 تا 7 دانه باشند ریزش کمتر و در غایت مال بیشتر خواهد بود .

درحال حاضر بقیه دست اندرکاران تاثیر گذار در وصال میوه تندرست را در حیث نگیریم برهان ریزش میوه مهم‌ترین نصیب در برداشت و عرضه جنس به بازار خواهد بود مقایسه شود فروش میوهای ریزش کرده یا این که باصطلاح بادریز با میوه های چیده شده که نسبتاً ( اختلاف ارزش سه برابر می باشد .
برای ریزش بیشتراز حد میوه فضای سبز دلایلی موجود هست و این ریزش ادله کلیدی در گزینش اندازه مال قابل برداشت هست . تمامی میوه ها در بیشتر موقعیت مبتلا ریزش همیشگی پس از گلدهی نمی‌شوند . و کارداران متعددی از جمله مورد ها تحت دخیل میباشند :
دست اندرکاران محیطی ( باد شدید , دمای کم و یا این که مضاعف , رطوبت . . . )

- ژنتیکی ( ارقام اساسی و یا این که مقاوم به ریزش . . . )

- هورمونی ( اثرات هورمون اکسین ، سیتوکنین ، جیبرلین ... )

- برخی آفات و بیماری ها ( مانند کرم سیب و پوسیدگی مغز میوه ...   )

- نوع تغذیه ( عناصری چون ازت ، روی ، بر ... )

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده